۶ پاسخ

گویا یکم داخل غذا اشکالی نداره

فقط برای پخت و پز

من میدم

خیر فقط شیر مادر

داخل غذاش یکم میریزم

فقط داخل فرنی و‌شیربرنج و...استفادش مجازه

سوال های مرتبط

مامان بردیا و بنیامین مامان بردیا و بنیامین ۱ سالگی