۷ پاسخ

وااا خب نمیتونی جلو دهان بچه روبگیری خب بچست دیگه همه درک میکنن

من موافق نیستم با حرف مامانایی ک میگن بچه س دیگه هرچی بخواد داد میزنه. اولا بخاطر خود بچه باید بهش آرامش بدیم بعد حالا خودمون و همسایه ،بچه زیاد جیغ بزنه از چیزی ناراحته میشینم کنارش آروم حرف میزنم یا بغلش میکنم بیشتر هم حواسشو با بازی پرت میکنم از جیغ ولی اینکه گاهی از ذوق جیغ بزنه طبیعیه نه همیشه

نمیگیرم هرکاری دلش میخواد می‌کنه بچس اونام چیزی نمیگن میدونن بچه کوچیک داریم

اینقدر که شوهرم حساسه و دخترم یک جیغ میزنه میگه ساکتش کن نذار جیغ بزنه همسایه ها چه گناهی کردن ، دخترم باج گیر شده دیگه درخواستهاش رو همش با جیغ میخواد بدست بیاره

ما کولرا روشن صدا زیاد نمیره سمت واحد بغلی
والا ما با صدای این همسایه هاا بیشتر مورد آزار و اذیتیم تا اونا با بچه من
بعد کلا دختر من همه ادما اینجا دوسش دارن به خصوص همسایه بغلی چندباری معذرت خواهی کردم از همسایه گفتن نه بابا این چه حرفیه بچست کوچولو بزار راحت باشه

نیلدا بعضی مواقع با جیغش کل مجتمع ب لرزه درمیاد
اما همه عاشقشن
کسی چیزی نمیگه
منم ک عذرخواهی میکنم بابت گهگاه شلوغیاش میگن فداسرجونش بچه اس تکامل رشد

اصلا نمیشه ارومشون کنی من همیشه کولر میزنم تاصدا کم برع بیرون چون جنوب هم گرمه الان.بعد پنجره ها هم مرتب بسته است.زمانی که کولر خاموشه پنجره بازه سعی میکنم یواش حرف بزنم صدا نره اونم زیاد صدا نکنه تا گریه هم میکنه زود بغلش میکنم سعی میکنم اول به بچم برسم تا کارای خودم اینجوری معمولا کمتر گریه میکنه براش بیشتر وقت بذار گاهی باهاش باژی میکنم

سوال های مرتبط