آفرین به این همه خلاقیت😍❤️
چه باحاله، نینی ما هنوز کوچولوعه برا این بازی الان فقط چند تا بادکنک براش باد میکنیم که بشینه روش بترکونه یا با چنگ زدن بترکونه(برای خالی کردن خشم)
ولی برای خودمون برای بازیای گروهی میشه اینکارو بکنیم هرکی سیخش بادکنک و ترکوند میبازه😜
عزیزم درخواستمو قبول کنین لطفا😍
چه باحااااااله🤩ویهان ۲سالش. بشه باهاش بازی کنم😍😍
جالب بود عزیزم
برای تمرکز هم بازی میگین. البته دختر من سه سالشه باز اول همه چیز رو دهنش میکنه
چقدر جالب بود🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.