۷ پاسخ

آفرین به این همه خلاقیت😍❤️

چه باحاله، نی‌نی ما هنوز کوچولوعه برا این بازی الان فقط چند تا بادکنک براش باد می‌کنیم که بشینه روش بترکونه یا با چنگ زدن بترکونه(برای خالی کردن خشم)
ولی برای خودمون برای بازیای گروهی میشه اینکارو بکنیم هرکی سیخش بادکنک و ترکوند میبازه😜

عزیزم درخواستمو قبول کنین لطفا😍

چه باحااااااله🤩ویهان ۲سالش. بشه باهاش بازی کنم😍😍

جالب بود عزیزم

برای تمرکز هم بازی میگین. البته دختر من سه سالشه باز اول همه چیز رو دهنش میکنه

چقدر جالب بود🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻آراد🫀 مامان 👶🏻آراد🫀 ۲ سالگی
بچه تون اسباب بازی زیاد داره؟

⚽️🧸گاهی اوقات ما والدین فکر می‌کنیم که اسباب بازی بیشتر یعنی بازی و تفریح بیشتر!

ولی واقعیت اینه که محدود کردن اسباب بازی ها تاثیر زیادی روی کیفیت بازی بچه داره.بهتره سراغ اسباب بازیهایی بریم که کاربرد بیشتری دارن،بدون باتری و سرو صدا هستند تا هم تخیل بچه رو تقویت کنند و هم باعث تعامل فکری و گفتگوی بیشتری بشن.

سعی کنیم محل بازی بچه رو با تعداد کمی اسباب بازی و یک نظم ساده نگه داریم.
📦اگه دیدیم اسباب بازی ها زیاد شدن میتونیم بخشی از اونها رو تو یه کمد یا توی جعبه نگه داریم و هر چند وقت یکبار اسباب بازی ها رو جابجا کنیم تا کودک دوباره با ذوق و هیجان باهاشون بازی کنه.
این چرخش اسباب بازی باعث میشه هر بار براش تازگی داشته باشه انگار که تازه خریده شدن.

‼️اما در نهایت خوبه بدونیم هیچ اسباب بازی با هیچ سطح از کیفیتی نمیتونی جای زمانی که ما با کوچولومون بازی می‌کنیم رو بگیره.
کوچکترین مشارکت شما،حتی حضور ساده شما در اتاق برای اون خیلی ارزشمند و مفیده.
پس این رو از کوچولوتون دریغ نکنین و حداقل روزی نیم ساعت باهاش بازی کنین.