منتظر بارداری باش نه منتظر پریودی. روز دوم بیبی گذاشتی الان روز 11 هست. باید بیبی بزنی 🤨
باید تست بدی ک اگ منفی بود بری دکتر ببینی چرا اینقد تاخیر داری مشکلی نباشه هرچ زودتر تست بزنی ب نفعته عقب ننداز
منتظر پریودی ام همش
عزیزم تو که اینقدر تاپیک میزاری منتظری حامله باشی چرا الان که تاخیر افتادی یه ازمایش نمیدی؟؟؟؟عجیبه ها
خب دو باره بزن
خیلیا رو دیدم ، همین امروز صبح ی خانوم گفت بعد از ۱۵ روز بیبی مثبت شده
خب برو ازمایش بده چرا اینقدر معطل میکنی؟؟
دوباره بیبی چک بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.