ایشالله مثبتی🥰
چرا دوباره بی بی چک نمیزنی
یا برو آزمایش بتا
صبح بده آزمایش از شب قبلش هم دیگه آب نخور ببینیم چی میشه. فردا صبح بزن
خطر ناکه ها اگه بارداری باشه و هنوز منفی بشه بیبی چکت باید بری دکتر یوقت بارداری خارج از رحمی نباشه
باید بهت دارو بده پریود شی
خب دوباره بزن دیگ عزیزم وقتی اینقد انتظار میکشی
دوباره بزن عزیزم انشالله مثبتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.