غربالگری اول هفته چندم میشه هزینش چنده

۳ پاسخ

از 11هفته شروع میشه تا13هفته باید بری من ک رفتم هزینش1و700شد
آزمایشم همین هس هزینش

سلام منم یه هفته دیگه برا ازمایش و سونو انتی قراره برم هزینش چقدر میشه یعنی دوتاش؟

دوازده هفته قیمتشم نمیدونم شاید ۲ ۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو 🩵 مامان رضا کوچولو 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرِن کوچولو🥹💗 مامان آرِن کوچولو🥹💗 ۳ ماهگی
مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری