طبیعیه ک امروز داره انقدر ورجه وورجه میکنه😂😍🥹

۸ پاسخ

اونا نفخ هسته بچه تو این هفته لگد نمیزنه من تازه 3 روزه حس کردم

هنوز زوده ها

تو ی۱۴ هفته کلا ۲۰۰ گرمم نیست و اصلا قدرت نداره ب شکم فشار وارد کنه تازه از هفته ۱۷ ۱۸. ب بعد حس میشه اون نفخ و حرکت رودس ک حس میکنید از هفته ۱۷ ۱۸وهم اروم اروم میفهمید من با جفت خلفی بدون شکم تازه یه هفته دوهفتس میفهمم و تازه جنین من شده ۵۰۰ گرم
فقط اون مامانیکه تو ۱۴ هفته انقد جنینش لگد زده ک بهش فشار اومده 😂😂🤦‍♀️😂🤦‍♀️😂 توی آنومالی ک هفته ۱۸. ۱۹ هستش توی سونو اگه ببینین انقدر جنین کوچولوا دست و پاش ک خودتون متوجه میشید اون توان فشار وارد کرد ب ۷ لایه شکم و چربی و عضله نداره و در اخر اون توی اون کیسه آب معلقه و نمیتونه حرکتی بزنی ک واضن باشه
این طبیعیه و ثابت شدس ولی خب نمیدونم شاید واقعا برای بعضیا تو ۱۴ هفته تکون بخوره

من فقط حس حباب ترکیدن داره بعضی وقتا الان دو روزه انگار خوابیده😂

طبیعیه عزیزم واسه من ک اینقدر لگد میزنه ی موقع هوایی بهم فشار میادد 😂😂

خوشبحالت حس میکنی من که هیچی حس نمیکنم
امروز ب شونه چپ خوابیده بودم حس کردم ی چیزی تکون خورد اصلاتوجهی نکردم بهش گفتم توهم زدم 😂😂

۱۴ هفته کامل مشخصه ؟ حرکاتاش؟؟ وقتی هر روز تکون بخوره بعد برا چند روز تکون نخوره خون تو نغزت یخ میزنه از ترس و استرس😂😂😂در حالی ک اون جا خوش کرده

اره طبیعیه بعد یهو میبینی تا سه رو هیچ خبری ازش نیس میگرخی🤣

سوال های مرتبط