۷ پاسخ

انشالله ک هستی عزیزم پناه برخداا

بارداری عزیزم برو بتا بده

بارداری عزیزم برای منم دعا کن ..میگم برای چی قرص دگزومتازون مصرف کردی چنددوره از روز چندم سیکلت؟

بارداری قشنگم مبارکه

احتمال زیاد مثبته

سلام تهوع که به این زودیا نمیاد شایدم نیاد اصلا
ان شاءالله مثبت میشه هرچی استرس کمتر مثبت بیشتر☺️

عکس بیبی چکتو نداری

سوال های مرتبط