امروز واکسن ۱۸ ماهگی زدم خدا کنه تب نکنه

۳ پاسخ

من ۱۹ ام خواستم بزنم نگاه کردم دندون داره درمیاره میترسم ببرم بزنم

مایعات زیاد بده

منم زدم الان‌خوابیده خدا‌کنه مثل بقیه واکسناش اینم سبک‌باشه اذیت نشه

سوال های مرتبط