۴ پاسخ

اصلا وزن تو کاری به بچه نداره
خودتو اذیت نکن اون هرچی بخواد و از تو گرفته نگران نباش ژنتیک اون بچه انتخاب میکنه وزنش چقدر باشه

هفته ۳۹ و۴۰ دیگه بچه زیاد اضافه نمیکنه فقط بدن اماده میشه برای زایمان

من ی کیلو خودم کم کردم
اما بچه وزنش خوب بود
ربطی ندارع

وقتی میگن هفته آخر اوج وزن گیری منظور ب جنین نه شما عزیزم
ربطی نداره جاری منم امروز زایمان کرد
گفت ماه آخر یک کیلو هم کم کردم ولی خداروشکر بچه ش سالم و وزن ش خوبه

سوال های مرتبط