بخاطر این گفته اشکالی نداره چون واکسن سرخک مثل بقیه واکسنا نیست تب بده،در کل عوارض خفیفی داره نسبت به بقیه
نبر دو هفته ديگه ببر مشكلى پيش نمياد
بزار خوب شه بعد ببر
حالا نبرش الان بزار خوب شد ببرش
معمولا تو سرماخوردگی واکسن نمیزنن چون تب میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.