۵ پاسخ

وقتی زنگ میزنن مبگه کیه کیه

امروز داشتم به پسرم غذا میدادم.خیلی خسته و خوابالود بود، منم کلافه بودم ، یهوو گفتم ای بابا ،چرا خودت نمیخوری ،من همش باید بدم 😤 😤 خوب خودت بخور دیگه . با عصبانیت گفتم.
یه نگام کرد وخیلی عادی گفت اخه مامان غذا با دستای تو خوشمزه میشه!!!
یعنی قشنگ کیش و مات شدم ، موندم چی بهش بگم ، فقط ماچش کردم ،خلع س ل ،ا ح م کرد😅 😅 😅 😅

من همین که حرفامو میفهمه جوابمو میده کیف میکنم😂
مثلاً یه خرابکاری میکنه خودش میاد پیشم میگه مامان نوچ نوچ نوچ مثلاً کار اشتباه😂

من مثلن میگم‌اوینا بریم‌باشه؟ میگ باع. میگم اوینا دوسم داری میگ نه. میگم اوینا اوف شد دستم میگ اوف. لاک میزنم فوت میکنم خشک بشه الان اونم لاک میاره مید میگ بزن دستم بعد انگشت هاشو فوت میکنه🤣داداش میگ دا . دایی رو میگ دای.

عزیزم فعلا تاپیکهای قبلی مامانا همه کلافه آن منم عاشق بوس و بغلشم وقتی پای باباشو میچسبه

سوال های مرتبط