۱۱ پاسخ

من بچه اولم اسپاینال نشدم کمر درد شدید داشتم الان اسپاینال زدم درد کمر ندارم

عزیزم کمردرد بخاطر اسپاینال نیستش بخاطر وزن و سنگینی دوران بارداری هستش چون مفاصل و رباطها فاصله میگیرن ازهم
بهتره ورزشهای مناسب کمر انجام بدی و کمی پیاده روی ملایم داشته باشی و کار سنگین نکنی و وسایل سنگینم اصلا برنداری
و حتما با یه دکتر مشورت کن که بگه چیکار کنی و مکمل تجویز کنه واست

من تازه کمرم خوب شده اصلا انگار لگنم در رفته بود احساس میکردم کج کج راه میرم

من کف پاهامم درد میکنه

منم کمر درد میشم بعضی وقتا

من درد کمرم ۱ماهه شروع شده البته من طبیعی بودم ک بهم بی حسی از کمر زدن

نه گلم من کمردرذ نشدم

منم هر چند وقت کمر درد شدید میگیرم

من بعضی وقتا که فعالیت سنگین میکنم یا رو زمین دراز میکشم کمر درد میشم با دوش اب گرم اوکی میشه شدید نیس

نه فقط روزا اول بعد عمل درد داشتم

نه من اسپاینال بودم با اینکه وزنمم خیلی زیاده ولی کمر درد نشدم نه تو بارداری نه الان

سوال های مرتبط