۱۲ پاسخ

نوش جونش بچه های منم سیب زمینی سرخ کرده با سس خیلی دوس دارن😋
من خودم سس واسه بچه ها درست کردم از اون بهشون میدم خیلی دوس دارن نگران مضر بودنشم نیستم😅

سس و سیب زمینی سرخ کردنی هم خیلی مضره هم ارزش غذایی خاصی نداره کاش آبپز میکردی میدادی

هیرمان عاشق این ترکیبه انگشتشو میاره میگه سس بزن به نوک انگشتم بخورم🤣

سیب زمینی بجوشون بعد پخته شد با کره یا روغن زیتون سرخ کن بده بخوره

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

نوش جونش همشو میخوره؟

نوش جونش
سیب زمینی ترد رو میتونه بخوره؟
یا نرمها رو کامل میدی دستش؟
من انقد استرس میگیرم
همینطوری نمیدم
نرمها رو تیکه تیکه میکنم میدم
از بس تو غذا خوردن من رو ترسونده و عوق زده
ولی به دخترم کوچیکتر هم بود میدادم حسابی خوش خوراک بود

بنظرم از الان بهش سس و ادویه و سرم کردنی ندی بهتره

نهار رقیه دمی گوجه البته واسه منو باباش هم همینه غذا سفره میخوره

سس بد نیست

نوش جونش عزیزم
من کته گذاشتم براش

سُس بد نیست برا نی نی

سوال های مرتبط

مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی