مامانا طول سرویکس تو 13چن بود براشما.

۹ پاسخ

من تا 28 هفته چهل بود ولی سر بچه اولم چهل بود 18 هفته شد 25

توی ۱۹ هفته ۳۱ هست . گف سه هفته دیگه سونو رو تکرار کن و بیا .

طول سرویس از۳۰ب بالا خوبه ۳۰ ب پایین خطرناک

پنجاه الان سی هفته هستم سی وپنج

32 بود، که سرکلاژ شدم

من تو ۲۰ هفته درد زیر شکم داشتم شده بود ۲۷ ( تو ۲۰ روز ۶ میل کم شده بود)
که دکتر گفت سریع باید سرکلاژت کنم
خداروشکر بموقع هم زایمان کردم با استراحت مطلق البته

تو انومالی رفتم ۳۲ بود ک سرکلاژ کردم

یادم نیست چندهفته بودم ولی ۳۸ بود

تو 13هفته

سوال های مرتبط

مامان 💛شاهان💛 مامان 💛شاهان💛 ۲ سالگی