۹ پاسخ

منم قبل 13یا 14هفته نبض احساس میکردم فک کنم اون خونرسانی ب جنین ن خود جنین بعد اون دیگ احساس نکردم تا الان ک هراز گاهی شاید روزی یبار مث حبابه اونم روزی یبار همین

بارداری اولت اگ باشه دیر حس میکنی نگران نباش

تاحالا رفتی ضربان قلبشو پیش دکترت یا بهداشت بشنوی

من تو نت خوندم تو بعضیا وقتی بچه بزرگتر میشه حس نبض کمتر میشه

منم حس نمیکنم هرچی میخام‌تمرکزکنم ببینم مگه میفهمم بازم نمیشه

اره بابا من از ۲۲ هفته حس کردم

عزیزم من اصلا تا هفته ۲۱ ب بعد هیچی حس نکردم
مامان اولی ها و اونایی که جفتشون قدامی هست هفته ۲۱ به بعد تازه یکم در حد نبض متوجه میشن

منم هییییچ حس نمیکنم میگم شاید باردار نباشم کلا🤭

خواهر من تازه هفته ۲۴فهمیدم اولین بار 🥴

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری