۴ پاسخ

شربت ازیترومایسین روزانه هست و اصلا هر ۸ ساعت درست نیست

بله درست گفته داروخانه

بله روز اول دوبرابره بعدش تا ۵ روز نصف میشه دوزش

اره داروخانه درست گفته

سوال های مرتبط

مامان دیان💙وتودلی🩷 مامان دیان💙وتودلی🩷 هفته هفدهم بارداری
مامان رادمهـــــــر🧸 مامان رادمهـــــــر🧸 ۱ سالگی