چون 200بخاطر همونه آزیترومایسین 100
2.5سی سی
برای من ۱۰۰ بود دکتر گفت روز اول ۵ سیسی از روز دوم ۲.۵ گفت بده
چشونه؟
واسه من چندروزه تب دارن
۳ سی سی
دکتر ب من گفت
شاید قبلا ازیترومایسین ۱۰۰ میدادی
ازیترو خیلی قویه
من دو سی سی دادم آزیترومایسین 200رو🤔باز بچه ها مریض شدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.