۷ پاسخ

چون 200بخاطر همونه آزیترومایسین 100
2.5سی سی

برای من ۱۰۰ بود دکتر گفت روز اول ۵ سیسی از روز دوم ۲.۵ گفت بده

چشونه؟
واسه من چندروزه تب دارن

۳ سی سی
دکتر ب من گفت

شاید قبلا ازیترومایسین ۱۰۰ میدادی

ازیترو خیلی قویه

من دو سی سی دادم آزیترومایسین 200رو🤔باز بچه ها مریض شدن؟

سوال های مرتبط