فکر کنم با بیمه تأمین اجتماعی کاملا رایگان از بینه سلامت خبر ندارم
نه من بهمن ماه پرسیدم گفت طبیعی دو و نیم البته باید تاییدیه بیمه میاوردی براشون اگه نه ازاد حساب میشد حدود بیست تومن گفت خدای نکرده بچه هم بره دستگاه شبی هشت تومن
نه رایگان نیس شنبدم از بعد عید دیگه بیمه سلامت قبول نمیکنن بازم خودت برو بپرس
ن باساامت رایگا ن نیس
نه. با تامین اجتماعی هم طبیعی هم سزارین رایگانه
من بابیمه روستایی قبل عید پرسیدم گفت ۲،۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.