خودشون ماما دارن وسایل هم دارن برای اینکه بخای کمک کنی رحمت باز بشه مثه توپ های ک روش میشینن یا...من ک دوازده و نیم رفتم یک و پنجاه زایمان کردم خداروشکر
ففط هزینه وسایل زایمان هستش که باید برین از طبقه بخرید بهمن ماه هزینه اون وسایل شد 780 تومن اما هزینه ای بیمارستان نگرفت تجربه زایمانمو نوشتم دوست داشتی بخون
بیمارستان هاشمی نژاد مگه خوبه؟
اره رایگانه سز ۱۳۰۰ فقط
همه نو بیمه رایگانه کاملا
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.