۸ پاسخ

عزیزم میدونم مادری و بیشتر از همه حواست هست. اما اینو بگم چون میدونم خیلیا میان کامنت ها رو میخونن ، شاید یکی ندونه .
پسرم که ۲ ماهش بود عمل فتق داشت. اونجا دکتر گفت پاک کن و بادکنک و نایلون و قند بیشترین حادثه خفگی رو دارن میون بچه ها.
مراقب باشین🌹

منم فریزر باد میکنم یا بادکنک های فویلی ک واسه ماهگردهاش میگیرم رو میدم بهش باهاش بازی میکنه عشق میکنه

حتما حواست بهش باشه که دهنش نبره
یکی از آشناها به بچه‌ش نایلون فریزر داده بود با بچه دندونش کنده بود داشت خفه میشد

منم نایلون فریزر میزارم دست پسرم باهاش بازی میکنه

منممم

دخترمنم با فیریزربازی میکنه بادش میکنم خیلی سرگرم میشه عزیزم

الوده نیس؟

خیلی مراقب باش جلو بینی و دهنشو نگیره خدایی نکرده

سوال های مرتبط