۳ پاسخ

یه نصیحت کوچولو از من
اگر مشکلی نداری و سالمی و همسرتم سالمه
فقط بیخیال باش میشه انشالله برات
من ۴بار iui کردم منفی شد
حتی اخری تا لب مرز مثبت شدن برام رفت اما نشد
پزشکمو عوض کردم
با فولیکول ۱۶ باردار شدم ب صورت طبیعی
تنبلی تخمدان شدید دارم
همسرمم کمی ضعیف بود

من تو شرایط شمام رفتم دکتر بهم ال دی داد و نروکیت گفت بیست سیکلت بیا برای سونو ماک احتمالا تخمک کشی میوفته برای ماه بعد

فعلا بهت دارو میدن اگه فولیکولای خوب داشته باشی پانچر‌ میکنن اگه نه میمونه ماه بعد باز با دوز بیشتر دارو بازم اگه همچی اوکی بود پانچر میشی‌ تخمک و با اسپرم لقاح میدن وقتی تخمکایی‌ لقاح شده رو میزارن دستگاه اگه جنین ها توی فریز دوام آوردن بهت میگن بعد پریدی مثلا روز ۱۲سیکلت بیا برا انتقال

سوال های مرتبط