سلام خانوما دل مرغ ضرر داره بخورم ؟؟🤔🤔

۷ پاسخ

نه ظرر نداره من خوردم اونم خیلی

اول آب پز کن بعد با پیاز خوب سرخ کن من همیشه دل قلوه گوساله اینطور میخورم طرف ما میگن تو ۵ماه دیگه باید خورد که بچه تکون بخوره خیلی خاصیت داره و ویتامین

زیادنخوربزارخوب خوبم بپزه

من میخوردم همیشه😋😋😋😋

ضرر داره میگن سه ماهه اول توام بهتره زیاد نخوری من یکی دو تکه تا الان خوردم

باید خوب پخته بشه ،هرچیزیم زیادیش مضر میشه

من ک دوبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیرضاوتوراهی💓 مامان علیرضاوتوراهی💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری