نه ظرر نداره من خوردم اونم خیلی
اول آب پز کن بعد با پیاز خوب سرخ کن من همیشه دل قلوه گوساله اینطور میخورم طرف ما میگن تو ۵ماه دیگه باید خورد که بچه تکون بخوره خیلی خاصیت داره و ویتامین
زیادنخوربزارخوب خوبم بپزه
من میخوردم همیشه😋😋😋😋
ضرر داره میگن سه ماهه اول توام بهتره زیاد نخوری من یکی دو تکه تا الان خوردم
باید خوب پخته بشه ،هرچیزیم زیادیش مضر میشه
من ک دوبار خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.