خانما موتورسواری برام ضرر داره؟؟؟ 😬🤔

۹ پاسخ

خوب نیست

خیلییی بده

بمون ۳۸ هفته برو که بعدش از همون ور بری زایمان کنی🫠

بله منو دکتر گفت از ماه دوم دیگه نباید سواربشی 🥲

آره عشقم

من خیلی کم سوار میشم خداروشکر تا الان مشکلی پیش نیومده،ولی فکر کنم کار خوبی نیست😅

اره عزیزم خطرناکه🫠

اره اصلا خوب نیس

اره الانا خوب نیست برات

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری