خوب نیست
خیلییی بده
بمون ۳۸ هفته برو که بعدش از همون ور بری زایمان کنی🫠
بله منو دکتر گفت از ماه دوم دیگه نباید سواربشی 🥲
آره عشقم
من خیلی کم سوار میشم خداروشکر تا الان مشکلی پیش نیومده،ولی فکر کنم کار خوبی نیست😅
اره عزیزم خطرناکه🫠
اره اصلا خوب نیس
اره الانا خوب نیست برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.