کسی بوده انزیم های کبدیش تو بارداری بالا باشه؟ چیکار کردین؟؟؟

۲ پاسخ

منم بالا بود خیلی دارو خوردم و رژیم غذایی
الان تقریبا نرمال شده لب مرزه

من بالا بود دکتر دارو اینا نداد فقط بهم گفت غذاهای چرب نخور و روزی ۱۲تا13لیوان اب بخور خوردم یکماه بعد ازمایش دادم نرمال بود

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری