جز مارال بالشی ک تو کمالشهره من هیچ وقت از هیچ دکتری ناامید نشدم،مارال بالشی منو تو 24 ماهگیم جوری شیت و اویزون کرد ک اون سرش ناپیدا،توی 24 ماهگیم ب من گفت بچت ناقصه ی دیت نداره چشش چپه دیگه هم مجوز نمیده پزشکی قانونی باز برو بپرس بعد برو پیش ندیم زاده ،با گریه رفتم ندیم زاده گفت خیلی کم ممکنه این حرفاش آمینوسنتز کاریوتایپ هرچیزی با هزار ناامیدی رفتم اردبیل برا زایمان اونجا گفتن خوب کردی حرفشونو گوش نکردی و از این حرفا بچت سالمه چیزیش نیس،الانم هزار ماشالا هم سالمه هم خوشگل
عریزممم،غصه نخوریا ،ایشالله خیلی زود دامنت سبز میشه
عزیزم بچه دیگه ای داری؟
تودیگه چراسقط کردی آخه 😭😭هرروز یکی ازاونایی که تواین چن روزباهاش حرف زدمومیخونم که سقط کرده اونم چون توقف رشدداشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.