تا حالا کسی اینو ب بچش هم داده؟

تصویر
۶ پاسخ

نده بابا همون غذا خوبه

من خواستم بخرم منصرف شدم بنظرم غذا بیشتر از این چیزا وزن دهی میده

من میدم راضی هم هستم
اما فسوویت باید در ازای هر قاشق شیر فسوویت هم بریزی
اما من نه فقط نصف قاشق میزیزم
قیمتش هم ۱/۷۸۰

بله
چون شیرش رژیمی بود و بدمزه توی شیرش میریختم مزش عوض شه و وزن دهی بده ولی بنظرم تاثیر خاصی نداشت. قیمتشم خیلی بالاست

افتضاح
رفلاکس اورد و اصلا ‌وزندهی نداشت

آره من دادم باعث رفلاکس میشد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی
مامان هاکان و تو دلی❤ مامان هاکان و تو دلی❤ ۱ سالگی