۴ پاسخ

خیلی عوارض داره عزیزم


کانال داریم برای رژیم مطالب کاربردی میزاریم
خواستید عضو بشید
مشاوره تخصصی داریم
حرکات ورزشی بخواین میدیم
و برنامه غذایی اصولی متناسب با متابولیسم بدن
فشرده و منعطف
روزانه هفتگی ماهانه داریم
خواستید پیام بدین

@Ns_A_Fh_79
روبیکا
@nasasaza

بله
@Ns_A_Fh_79
ایتا

دوست داشتی پیام بده بهم باهم صحبت کنیم
ما توی ماه بین چهار تا هشت کیلو کاهش وزن داریم
بسته به متابولیسم بدن
بیشترم میشه اما من توصیه نمیکنم
خیلی ضرر داره
برگشت هم داره

خیلی عوارض داره نزنید

مثلا ۶۶ کیلو باشی هم میشه استفاده کرد

منم لایک کنید لطفا سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آدوین مامان آدوین ۲ سالگی