۱۱ پاسخ

ولی بنظر من بساز نباشین با خانواده شوهر حد وسط داشته باشین سو استفاده نمیکن باید انقد طرفو تشنه کنی یه بکار کنی یا یه لیوان برداری براش ده هزار بار تشکر کنه نه اینکه انقد کار کنی بشه وظیفه همیشه طلبکار باشند تو حرف زدنم باید مثل خودشون باشین من والا واینمیستم تا خدا حقمو بگیره از بچگی تا الان خودم بتچنگ دندون حقمو گرفتم کسی داد بزنه داد میزنم احترام احترام میاره

دست جاریت درد نکنه چقد خوشحال شدم از کاراش 😂😂

امیدوارم خانواده شوهر منم تقاص تهمت ها و حرفاشونو بدن

کی میشه عزیزم تاوان کاراشون رو ببینن ، من که واقعا از خدا دلگیرم این سال پنجمه که ازدواج کردم پس کی میخواد جوابشونو بده
تازگیا حس می کنم دعایی چیزی می گیرن برام خونم حس سنگینی داره

خدا کنه یه همچین جاری هم گیر من بیاد تا خانواده همسرم بفهمن عروس بد یعنی چی 🙃

وای دقیقا منم موافقم بهشت و جهنم تو همین دنیاست

خانواده شوهرت آدمای خوبین ک اشتباهشونو میپذیرن منم شرایطم مشابه تو عه و ماشالله جاریم خیلی از لحاظ مالی تو فشار گذاشتشون ولی بازم اون براشون فرشته اس

هر چقدر کسی بدی کنه خدا همین دنیا یه جوری میذاره تو کاسش که خودش متوجه بشه از کجا خورده
من اوایلی که ازدواج کردم خواهر شوهر خیلی با طعنه حرف میزد یه جوری که دلم میشکست یواشکی گریه میکردم هیچوقت دهنم به نفرین باز نمیشه نه برای اون نه برای هیچکس فقط از خدا خواستم عروس جدیدی که میارن یه جوری باشه که خودش با دهن خودش بیاد درد دل کنه و من تو دلم خوشحال شم و مطمینم که اون روزو میبینم با اینکه الان خیلی خیلی با من خوب شده یعنی همه کار برای من میکنه ولی حرفا و حرکاتش از قلبو ذهنم بیرون نرفته

چه دل بزرگی داره کیف کردم
همه این بلاهایی که گفتی بدتر سرم اوردن ۱۴سال پیش خودشون نه ولی پیش شوهرم خیلی از دستشون شکایت میکردم وهنوزم ناراحتم ولی کار تو درسته افرین

کی میشه منم اونروزی رو ببینم ک خانواده شوهرم و مادرشوهرم تقاص کاراشو پس بده اینقدر حق بجانب نباشه. خدایا تا زنده هستم اون روز رو ببینم....

مامانا کسی لباس داره
اندازه دخترم اضافه لازم داشته باشه
براتون ثواب می‌شه
اکانت فیک زدم
ولی خیلی وقت داخل گهواره هستم
خواهشا اگ اضافه دارید
می‌خواهد بدین نیازمند
برای من بفرستید توان خرید لباس ندارم براش

سوال های مرتبط

مامان نخودچی جونم مامان نخودچی جونم ۲ سالگی