ماهم رفته بودیم روستای شالقون خیلی خوش گذشت
همیشه به تفریح و شادی😍
مام توی طبیعت یودیم حسابی خوش گذشت
به به الهی ب دل خوش
ما روستا بودیم برگشتیم رفتیم کنار خواهرم اینا تو کو خداروشکر خوب گذشت الان هم خسته و کوفته دارم خونه مرتب میکنم ووووو
کی میرین سیزده بدر کع میرسید هم ناهار بپزید جوجه بخورید هم آش بپزید و بخورید ؟
ما که خونه چون دخترم تب داش
ماهم روستا بودیم آش و پاچین بال🤣😅
سلام عزیزم با خانواده همسرم یه پارک بیرون شهر بودیم خوب بود خدا رو شکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.