۸ پاسخ

سلام عزیزممم من فک‌میکردم تاپیک نمیزاری چرا تاپیکا بعضی دوستا نمیاااد، به به نووووش جان🤩😍🤍

چه سفره مرتب و تر و تمیزی والله ما سیژده به در میریم سفره پهن میکنیم ،هنوز شروع به خوردن نکردیم انگار ۵تا گاو رَم کردن روی سفره

نوش جونت گلم
مام پارک گردشگری نزدیک خونمون بودیم

من مريم
من
😁
پشت معده م يِ بيابوني ها😅😅

ماهم باغ بودیم اما همش جنگنده و بمب 😐

ما خونه بودیم

چه خوش و اب رنگ نوش جون

نوش جونتتتت عزیززززم😆😆🌱

طبیعت عزیزممم

سوال های مرتبط