۱۰ پاسخ

من دو دلم بیام شمال یا نه شوهرم میگه بریم سه روزه یه دوری بزنیم برگردیم موندم واقعا

هیچ جا فقط بعد سال تحویل دو ساعت رفتیم خونه مادرشوهرم برگشتیم

سلام آره یه چند جا رفتیم الانم اومدیم خونه مادرم

خونه مادر بزرگامون رفتیم ، و دایی و عمو و عمه هامون، برادر شوهرمم دیشب شام بودیم خونشون
ی سری هاشون هم اومدن خونمون
بچه های اینایی ک گفتمم، اول اونا میان چون شوهر من بزرگتره، بعدش ما میریم

سلام عزیزم خوبی💚 ما اره همه‌ جا رفتیم و همه هم اومدن😁 همه چی رو هم جمع کردم فقط گذاشتم هفت سین بمونه ی دو روز دیگه😍

هیچ‌جا نرفتم همش خونه😐

تو فقط برووو🤣🤣🤣

نه و نميريم تا پايان جنگ

تقریبا همه جا رفتیم

هیچ‌جا

سوال های مرتبط