این بچه چرا دوست داره اینجور بخابه 😩

تصویر
۶ پاسخ

بهترین پوزیشن واسه نوزاد همینه
چون باعث رفع نفخ و دلدرد میشه

چون دلش درد میکنه اینطوری ارومه

عسللل🤣😍🫠

چون دلش درد میکنه

بچمم دلش آروم میگیره خب

اینطوری دلش اروم میگیره

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی