آی یو آی اسپرم رو شست و شو میدن و وارد رحم زن میکنن .
ولی توی آی وی اف از زن هم تخمک میگیرن از مرد اسپرم توی ازمایشگاه لقاح انجام میشه و جنین تشکیل میشه و جنین تشکیل شده رو وارد رحم زن میکنن.
تو آی یو آی از همسرتون نمونه اسپرم میگیرن و تو آزمایشگاه شستشو میدن و اسپرمهای خوبه مستقیم ب رحم خودت تزریق میکنن.ولی تو ای وی اف خودت داروهای تخمک کشی میخوری تخمکهای زیادی بالا میان و بالغ میشن یه روز میری عمل تخمک کشی میکنی ازت تخمک میکشن از اونطرفم از همسرت نمونه اسپرم میگیرن بعد تو ازمایشگاه لقاح ازمایشگاهی میکنن و جنین سه روزه یا چهار یا پنج روزه بدست میاد بعد روز انتقال ب رحمت جنین انتقال میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.