۴ پاسخ

ای وی اف دارو میدن تخمک بزرگ شه عمل میکنن تخمک برمیدارن ونمونه اسپرم میگیرن پوچاشون میریزن دور وشستشو میدن ومیذارن تو دستگاه لقاح شه وجنین شه وبع انتقال میدن.اما ایو ای فقط امپول میدن تا بزرگ شه بر نمیدارن اسپرم شستشو میدن وبه رحم تزریف میکنن که خودشوندبرسه به رحم

آی وی اف درصد مثبت بودنش بیشتره

آی یو آی اسپرم شوهرت میگیرن تزریق میکنن تو رحمت ولی آی وی اف تخمکت رو میکشن تو اتاق عمل با بیهوشی و اسپرم آقا هم یگساعت جلوتر از عمل تخمکشی تحویل میدی دو تاشو میزارن تو دستگاه لقاح پیدا کنه جنین بشه بعد فریز میکنن که بعدش داروهای دکتر که خوردیه دفعه بعد میری پیش دکتر مثلا دوم پریود میری دارو میده و ۸ پریود میری ضخامت رحمت چک میکنه اگه ضخامت رحمت خوب بود برات انتقال میدن اونم دو سه روز بعدش که حدود ۱۱ سیکل تا ۱۴ انتقال میدن

ببین ای یو ای توی مطب با اسپرم اقا که از روز قبل دادن ازمایشگاه تا اسپرم های خوب دربیارن انجام میدن ولی ای وی اف لقاح ازمایشگاهی هست که جنین چند روزه میزارن تو رحم اگه بچسبه به رحم مثبته اگه نه منفی

سوال های مرتبط

مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری
مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۴ ماهگی