عزیزم میاین پیوی
ای وی اف مراحلش سنگین تره امپولای زیادی داره روز خاصی بايد بری سونو بدی اکه اوکی بود میری اتاق عمل تخمک گشی میشه و بعد آقا همون روز نمونه اسپرم تحویل بیمارستان میده.
ای یو ای دکتر بهت قرص و دارو میده میخوری تاریخ میده میگه فلان روژ بیا سونو رفتی فولیکول خوب بود آقا میره آزمایش اسپرم میده .توازمایشگاه بهترن های اسپرم رو جدا میکنن و خانم دکتر با یه دستگاهی وارد رحم خانم میکنه
اما در آی وی اف هم تخمک زن رو میگیرن و هم اسپرم رو
اینا رو توی آزمایشگاه کنار هم قرار میدن تا سلول جنینی تشکیل بشه و بعد اون جنین رو انتقال میدن داخل رحم
ای یو ای طبیعیه اسپرم همسرت با کمک یه اپلیکاتوری تو روز مشخص و شما تخمک داشته باشی وارد بدنتون میشه امپول ازاد سازی میرنی
زیاد شانس نداره
ای وی اف تخمک کشی داره و پروسه سخت تر و گرونتریه و نتیجش ۵۰.۵۰ هست توش تععین جنسیت و چند قلو رایی هم هست ک گرونتر میشه
توی ای یو ای اسپرم رو میگیرن و تو آزمایشگاه اسپرمهای قوی تر رو جدا میکنن و بعد با یک وسیله توی مطب یا کلینیک تزریق میکنن توی دهانه رحم
ای یو ای اسپرم شوهرت رو میگیرن و با کیفیت هاشو انتقال میدن به رحمت
ای وی اف تخمکت رو درمیارن
لقاحمصنوعی انجام میدن برات
و میزنشش داخل رحمت
عزیزم هزینه آی یو ای چقد هس؟
چی میشه ک میرن ای یو ای؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.