۷ پاسخ

عزیزم میاین پیوی

ای وی اف مراحلش سنگین تره امپولای زیادی داره روز خاصی بايد بری سونو بدی اکه اوکی بود میری اتاق عمل تخمک گشی میشه و بعد آقا همون روز نمونه اسپرم تحویل بیمارستان میده.
ای یو ای دکتر بهت قرص و دارو میده میخوری تاریخ میده میگه فلان روژ بیا سونو رفتی فولیکول خوب بود آقا میره آزمایش اسپرم میده .توازمایشگاه بهترن های اسپرم رو جدا میکنن و خانم دکتر با یه دستگاهی وارد رحم خانم میکنه

اما در آی وی اف هم تخمک زن رو میگیرن و هم اسپرم رو
اینا رو توی آزمایشگاه کنار هم قرار میدن تا سلول جنینی تشکیل بشه و بعد اون جنین رو انتقال میدن داخل رحم

ای یو ای طبیعیه اسپرم همسرت با کمک یه اپلیکاتوری تو روز مشخص و شما تخمک داشته باشی وارد بدنتون میشه امپول ازاد سازی میرنی
زیاد شانس نداره
ای وی اف تخمک کشی داره و پروسه سخت تر و گرونتریه و نتیجش ۵۰.۵۰ هست توش تععین جنسیت و چند قلو رایی هم هست ک گرونتر میشه

توی ای یو ای اسپرم رو میگیرن و تو آزمایشگاه اسپرم‌های قوی تر رو جدا میکنن و بعد با یک وسیله توی مطب یا کلینیک تزریق میکنن توی دهانه رحم

ای یو ای اسپرم شوهرت رو میگیرن و با کیفیت هاشو انتقال میدن به رحمت

ای وی اف تخمکت رو درمیارن
لقاح‌مصنوعی انجام میدن برات
و میزنشش داخل رحمت

عزیزم هزینه آی یو ای چقد هس؟
چی میشه ک میرن ای یو ای؟

سوال های مرتبط

مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری
مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۵ ماهگی