منم ازوقتی بالا میارم میگی یه چیزی تو گلوم گیره خیلی اذیتم توروخدا اگه کسی اینجوری بوده لطفاً بگه چیکار کرده که خوب شده من که امونمو بریده اصن نمیتونم چیزی بخورم
اخی عزیزم ☹️ هیچکار نمیشه کرد ، فقط مایعات اصلا یه دفعه نخور، چیزای ترش هم اتفاقا نخور چون معده رو تحریک میکنه ، دکتر برای من امپول متروکلوپرامید و پنتوپازول نوشت تو سرم
همین الان برو دکتر سرم تقویتی و ضدتهوع هم تو سرم برات میزنه خوب میشی من تا ۱۲ هفته فقط جونم سرم بود خیلی حالم بد میشد الانم چند روز یبار تهوع دارم هرروز قرص میخورم
چیزای شیرین نخور بیسکوییت ترد بخور چوب شور حتی آب نبات ترش بخور
دوغ آبعلی بخور ویتامین ب۶ بخور
عزیزم اگه خیلی شدیده برو بیمارستان سرم بزن من تا ۱۳ هفته که همش زیر سرم بودم هنوزم تهوع من خوب نشده فقط با قرص یکم آرومم😐
برو بیمارستان ی سرم بزن اوکی میشی
ضدتهوع بخور.چیز ترش بخور
میگن لیمو ترش برای جلوگیری از حالت تهوع خوبه میخوای امتحان کن
قرص دمیترون بخور عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.