۲ پاسخ

سلام عزیزم شما برا پسرتون واکسن سرخک زدین راحت بود تب اینا نداشت؟

خانه بازی میبرم سنجابک یا بالونیا پارک هم هر جایی ک خلوت تر باشه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی