خانما سزارین اختیاری ،بیمه تامین اجتماعی هیچی ازش کم نمیکنه ینی ؟!!!

۴ پاسخ

این زیر میزی ینی چی؟ دکترام دیگه شورش و در اوردنا،،،، انگار کسی از خدا ترس نداره

نه گلم کلا از دی ماه پارسال بیمه شامل نمیشه

نه کلا سزارین اختیاری فقط بیمارستان خصوصی باید بری

تأمین اجتماعی امسال خیلی کم هزینه هارو پوشش میده ....مثلا دیروز مامانم ی تومن دارو گرفت و کلا ۶۰ هزارتومن تأمین کم کرد

سوال های مرتبط

مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری