از کی شیر میاد به سینه ها؟؟ من حتی ترشح اینام ندارم از سینم

۳ پاسخ

منم‌دوقلوام ندارم نگرانم نکنه شیر ندارم
از اول هم ته تحریک کردم نه دست زدم
میترسم فشار بدم زایمان زودرس بگیرم🤣

مال من سه چهار روز بعد سزارین اومد

یکم فشار بدی از نوکش اب میاد

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی