۱۰ پاسخ

پودر گالاکتومید
عالیه جوری ک لباست همش خیس میشه
عین اب روون میاد همین‌ جوری

قرص شیر افزار بگو داروخانه میدع هر 8ساعت بخور از سنگینی سینه هات گریت بگیر انقدر زیاد میشع

قطره شیر افزا خوبه اما تا غذا نخوری کاربردی نداره،روزی باید دو تا بربری بخوری یه بشقاب برنج و سبزیجات و میوه ،و سوپ و کباب.خرما هم تو بزنامت بزار

من ی قرص خوردم خیلی خوب بود برم خونه اگه باشه برات اسمشو میفرستم هر هشت ساعت بخوری ی عالمه شیر داری اینقدر که لباسات همش خیسه

شیر محلی رو بجوشانید یه اندازه یه انگشت از جای که بوده جوش بره و بعد که سرد شد شکر بریزید داخلش صبحانه به لیوان بخورید معجزه می‌کنه یعنی باید دم به دقیقه لباستون روعوض کنید

میخوام برم گالاکتومید بگیرم
میگن خوبه

دمنوش رازیانه هم عالیه

قطره و قرص شیر افزا هر دوتاش خوبه

قرص لاکتاول

قطره شیر افزا از داروخونه تهیه کن عالیه

سوال های مرتبط