دوستم تازه طبیعی زایمان کرده میگه انقدری درد داری که نخوای درد بخیه رو بفهمی
واییییییییییی سخته خیلی خدا یا اون لحظه زایمان توبه فریادمان برس کشیدم دردش
خیلی دردش زیاده اصلا قابل گفتن نیس
درد بخیه هم اصلا متوجه نمیشی در برابر درد زایمان هیچی نیس
انگار برا همه بخیه خورده من چیکار کنم ک از دوتاشم ترس برداشتم میترسم زایمان کنم😐
درد بخیه شیرینترین قسمت زایمان طبیعی هست چون انقدر درد کشیدی که و بچه به دنیا اومده واژن بی حس شده خودم فقط میخوای بخوابی
درد زایمان آنقدر زیاده که درد بخیه برات چیزی نیس انگار یه سر سوزن موخوره به بدنت
زایمان با زایمان فرق داره نباید خودتو استرس بدی من خودم یکی اوردم خیلی درد داره درستع ولی بخیع اصلا حس نکردم ولی بعضیا خوش زایمانن زود زایمان میکنن شانست چی باشه منو ک درد نگرف اینم بگم حتما حتما اپیدورال سفارش بدین عالیه وقتی بهم زدن کلا دردام تموم شد خوابم برد تا موقه زایمان هیچی نفهمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.