۸ پاسخ

من اولی رو ۳۷هفته و۵روز زایمان کردم

۴۲هفته با آمپول فشار

۲۸ هفته

۴۰ هفته کامل

۴۲هفته

چل هفته تمام

۳۹هفته دوروز

من ۴۱ هفته زایشگا بزور بستریم کرد درد نداشتم با امپول فشار پارم کردن دو روز درد کشیدم بعد سزارین اورژانسی شدم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی