۲ پاسخ

سلام خوبین شما که سرکلاژی هستین درد دارین همیشه یانه
من از روزی که عمل شدم دردام بهتر نشده با آمپول وشیاف

من سزارینم دکترم گف تو اتاق عمل برات باز میکنم اما طبیعی فک کنم چندهفته جلوتر باز میکنن

سوال های مرتبط