۴ پاسخ

بنظر من هیچ زنی نباید بره طبیعی
توهین ب زناس این مدل زاییدن
آنقدر درد کشیدم تو طبیعی ک برا دشمنمم نمیخوامش

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

سزارین با بیهوشی،چون خودمم مشکل مهره گردن و کمر رو دارم و دکترم گفت فقط با بیهوشی وگرنه درآینده مشکل پیدا میکنی

منم دیسک کمر دارم اخه میگن سز امپول از پشت میزنن
دختر خاله من زده بود دیسکش بدتر شده بود

سوال های مرتبط

مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی روزهای ابتدایی تولد