۳ پاسخ

بارداری اولم ۳۶ هفته بازش کردم و ۳۹ هفته طبیعی زایمان کردم
اینبار انشاالله میرم سزارین

من دکترم بهم گف طبیعی خیلی راحت میتونی زایمان کنی حرف اولشون طبیعیه اگ خودت بخوای میتونی بری سز اختیاری درصورت مشکل خودشون سزارینت میکنن

بله ۳۵،۳۶ هفته میری باز میکنی سرکلاژ رو

سوال های مرتبط