بارداری اولم ۳۶ هفته بازش کردم و ۳۹ هفته طبیعی زایمان کردم
اینبار انشاالله میرم سزارین
من دکترم بهم گف طبیعی خیلی راحت میتونی زایمان کنی حرف اولشون طبیعیه اگ خودت بخوای میتونی بری سز اختیاری درصورت مشکل خودشون سزارینت میکنن
بله ۳۵،۳۶ هفته میری باز میکنی سرکلاژ رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.