۴ پاسخ

۳۴هفته زایمان داشتم ۱۰روز تو دستگاه بودن با وزن ۱۸۰۰با۲۱۰۰ آمپول ریه از ۲۸هفته اگه اشتباه نکنم

بستگی به زمان زایمان و شرایط بچه داره

بستگی داره چند هفته به دنیا بیاد شرایط حال بچه چجوریه یا وزن بچه خیلی تاثیر داره

جاریم ۳۵هفته زایمان کرد بچش دوروز رفت تودستگاه ،امپول ریه هم نزده بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی