من دوسال زیرنظرش بودم وباسابقه یه سقط رفتم زیرنظرش یه میوم داشتم بازم دارو داد ودستور ب بارداری داد اقدام کردم بازم سقط شد..پیش هردکتری میرفتم میگفتن اول باید میوم رو دربیاری اون جنین خورع...ولی چون بچه نداشتم آقای دکترعملم نمیکرد..۲سال فقد دارو وسونو وآزمایشات دادم ونمیفهمید بایدچیکارکنه..آزمایشات شوهرمو نگاکرد گفت مشکلی نیس...منم دیدم ب نتیجه نمیرسم عوض کردم دکترمو ...دکترجدید تاازمایشاتمو چک کرد گفت یجای ازمایش شوهرت مشکل داره اصن براچی این همه دارو بتو خورونده🥲...خانومایی ک مریضش بودن برای سزارین اختیاری قبلا سکه تمام میگرفته وپارسال ازیکی شنیدم ۵۰تومن زیرمیزی گفته
من پیش دکتر داوری زایمان کردم بیمارستان سعدی سزارین اختیاری بودم
من میرم پیشش خیلی دکتر خوبیه .... سزارین اختیاری انجام میده سعدی و خانواده .... زیر میزی هم میگیره
منم شنیدم خیلی دکتر خوبیه
من شنیدم دکتر خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.