۷ پاسخ

من بتام ۶روز تاخیر۷۵۰۰هزار شد

بتا چیه ازکجا باید بفهمیم

من روز سوم تاخیری ۴۲۰ بودم

یا دوقلویه یا اینکه لقاح زود گرفته منم بالا بود بتام زود گرفته بود

چنده مگه؟
من امروز دادم عدد بتا ۵۰۴بوده،فک کنم بالاست اخه دو روز پیش ۲۰۰ بوده

احتمال دوقلویی

چنده مگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری