خانم از چن سالگی پوشک بچه رو گرفتید؟؟؟

۳۱ پاسخ

یه ماه قبل سه سالگیش

از دو سالگی شروع کردم چهار ماه طول کشید یاد بگیره چون خیلی شیطونه

درست روز تولد ۲ سالگی بردمش دسشوویی و از پوشک گرفتم خیلیم راضیم


۳ سالگی اوج لجبازیه نمیدونم چه طوری از پوشک میگیرن بچه رو

۳ سالش بود گرفتم

۲ سال و ۹ ماه

یه ماه قبل ۳سالگیش گرفتمش

من دخترم دو سال و ۵ ماهش بود گرفتم

خب وقتی عزیزم پوشکش می‌کنی انتظار داری بره دستشویی؟
از اول روش درستی انتخاب نکردی
از پوشک گرفتن کلا یه پروسه یک ماهه س نهایت.تو یک ماه آروم آروم پوشک رو میزاریم کنار.من از مشاور سوال کردم
یادمه اونموقع مشاور می‌گفت بعضی بچه ها لج میکنن حتی میرن تو کمد و اینجور جاها پی پی می‌کنن.به نظرم اصلا عصبانی نشو ولی حتماااا کل پروسه ای که گذروندی رو با یه مشاور درمیون بزار که بتونه درست راهنماییت کنه که بیشتر به مرحله لجبازی نرسه
من خودم برای شب ادراری مشاوره گرفتم و واقعا نتیجه گرفتم.

من دوسال ونیم گرفتم خیلی راحت بودخداراشکر

دوسالگی

دو سال و نه ماهگی شروع کردم

پسر من دوسالگی یاد گرفت خدارو شکر

من از ۲سالونیم باهاش کارکردم الان بهترشده

دخترم رو ۲ سال و ۳ ماهگی کامل گرفتم.خودش آمادگی اش رو داشت وگرنه من هیچ تلاشی نکردم

من ۱نیم‌سالگی شروع کردم کم کم دوسال دیکه راحت شدم

۲ سال نیم

دو سال و نیم بود کامل یاد گرفت

دو سال و ۱۱ ماهگی

فیکس دوسالش بود

فردای تولد ۲ سالگیش

۲ سال و ۳ ماهش بود گرفتمش

۲ سال و ۳ ماهش بود گرفتمش

دو سال و نیم گرفتم آماده بود زود باز شد

یکماه قبل تولد سه سالگی خودش گفت نمیخام بپوشم

دو سال و نیم

من هنوز نتونستم...نمبزاره و نمیخواد..یبوست میشه همش🥺

دخترم و دوسال و نیم بود از پوشک گرفتم .دریا زود از پوشک گرفتن مهم نیست ببین بچه کی امادگیشو داره

سه سالگی

من ۳سال و۲ماه تقریبا گرفتم

من من فردای تولد ۳ سالگی شروع کردم ده روزه خداروشکر هیچ خطایی نداد

پسر من دوسال و پنج ماه دیگه کامل یاد گرفت تا الآنم خداروشکر هیچ مشکلی نبوده

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۳ سالگی